Spyke
lemmy.zip

3 dagar utan familj på Gothcon i Göteborg. Brädspel med vänner hela dagarna. Har en underbar sambo som låter mig göra sånt här.

3

Låter ju underbart! Var det gamla spel som lirades eller provade du något nytt?

2
sh.itjust.works

Helt ledig och utan stress! Inget särksilt. En till normal pizzadag blev det bara.

3
lemmy.world

Underbart! Vad blev det för pizza då? 

Jag är på väg till Göteborg ikväll så får bli en pizza för mig med!

2
lemmy.world

Ledig men jag blev sjuk förra veckan och det höll i sig över påsken, inte så kul. Träffat morsan och åt påskmat idag.

2
lemmy.world

Attans när man blir sjuk över ledigheten, hoppas det har släppt helt!

Off-topic men kan du se om min profil har en profilbild?

1
Kjellreply
lemmy.world

Profilbilden ser ut att vara en flygande båt. Din avatar är default mus/råtta.

1

Besökade min mormor, och såg det mesta av Stockholmsk slekten. Va mysigt

1

You reached the end

Hur har ni haft det i påsken? | Spyke