vmeta·Metabyvga Instanssitason blokeille tapahtunut jotain? Esim. tämän tyypin postaukset näkyvät yhtäkkiä.View original on sopuli.xyz3Comments3
Tuuktuuk nord.pub2Hide 2 repliesToiko on siis jonkun moden profiili? Vaikuttaa toki aika huonolta modetoiminnalta :D2
vvga replysopuli.xyz1Hide 1 replyTuo trolli bannattiin sopulista 4 vuotta sitten ihan hyvästä syystä, mutta nyt sen postauksia näkyy taas. edit ainakin jonkun aikaa, voi olla että hävisivät taas4
QuentinCallaghan replysopuli.xyzInstanssia Lemmy.ml ei ole estetty, mutta tuo tyyppi ei pysty postaamaan Sopuliin mitään. Myönnän että tämä oli täysin mielivaltaisesti annettu banni.3
Toiko on siis jonkun moden profiili? Vaikuttaa toki aika huonolta modetoiminnalta :D
Tuo trolli bannattiin sopulista 4 vuotta sitten ihan hyvästä syystä, mutta nyt sen postauksia näkyy taas.
edit ainakin jonkun aikaa, voi olla että hävisivät taas
Instanssia Lemmy.ml ei ole estetty, mutta tuo tyyppi ei pysty postaamaan Sopuliin mitään. Myönnän että tämä oli täysin mielivaltaisesti annettu banni.