Spyke
nord.pub

Toiko on siis jonkun moden profiili? Vaikuttaa toki aika huonolta modetoiminnalta :D

2
vgareply
sopuli.xyz

Tuo trolli bannattiin sopulista 4 vuotta sitten ihan hyvästä syystä, mutta nyt sen postauksia näkyy taas.

edit ainakin jonkun aikaa, voi olla että hävisivät taas

4

Instanssia Lemmy.ml ei ole estetty, mutta tuo tyyppi ei pysty postaamaan Sopuliin mitään. Myönnän että tämä oli täysin mielivaltaisesti annettu banni.

3

You reached the end