Herkesin erişebildiği sosyal medyaların curcunasından sonra burası ilaç gibi geliyor. Merkeziyetsiz internerin yayılması da cabası. Merkeziyetsiz internet konsept olarak da güzel. Bakalım internetten anlamayan dayılar buraya o doğrulaması, şu doğrulaması getirebilecek mi? Yada hadi lemmy.word'ü kapatsınlar. Gırla itstemci var. Seçeriz, gireriz yeni birisine.
Burası dahil mi? Yoksa sadece instagram vs gibi en bilinenler mi? Bir de reddit dahil mi?
Herkesin erişebildiği sosyal medyaların curcunasından sonra burası ilaç gibi geliyor. Merkeziyetsiz internerin yayılması da cabası. Merkeziyetsiz internet konsept olarak da güzel. Bakalım internetten anlamayan dayılar buraya o doğrulaması, şu doğrulaması getirebilecek mi? Yada hadi lemmy.word'ü kapatsınlar. Gırla itstemci var. Seçeriz, gireriz yeni birisine.
Ana akım sosyal medyayı kast ettim. İnsanların konfor alanından çıkmasını çok olası görmüyorum. Umarım az ama öz kaliteli insanlar gelir.