Er det noen her som lærer norsk?
Hei, jeg lærer norsk. Jeg bor i USA, men jeg vil flytte til Norge eller Sverige så jeg lærer begge. Pr. nå, jeg snakker/skriver norsk bedre enn svensk så jeg ønsket å legge ut her på det norske nettsamfunnet.
Hei, jeg lærer norsk. Jeg bor i USA, men jeg vil flytte til Norge eller Sverige så jeg lærer begge. Pr. nå, jeg snakker/skriver norsk bedre enn svensk så jeg ønsket å legge ut her på det norske nettsamfunnet.
Et tips: På norsk forkorter man gjerne per til pr., siden Per også er et vanlig norsk navn.
Å, jeg skjønner nå. Tusen takk :)