Spyke

Er det noen her som lærer norsk?

Hei, jeg lærer norsk. Jeg bor i USA, men jeg vil flytte til Norge eller Sverige så jeg lærer begge. Pr. nå, jeg snakker/skriver norsk bedre enn svensk så jeg ønsket å legge ut her på det norske nettsamfunnet.

View original on piefed.social
lemmy.world

Et tips: På norsk forkorter man gjerne per til pr., siden Per også er et vanlig norsk navn.

3

You reached the end