Spyke
feddit.org

Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met Linux Mint. Het is echt een betrouwbaar OS en werkt uitstekend en stabiel. Ik zou het zeker aanraden om het eens te proberen, vooral als je er genoeg van hebt dat Microslop alles met elke nieuwe versie alleen maar erger maakt.

1

Ik heb nu nog een Mac met een kleine ssd. Ik heb Asahi wel geprobeerd, maar die moet ik met een Mac partitie draaien, waardoor ik geen comfortable ruimte heb. Ik hoop dat in de nabije toekomst linux stabieler te draaien is op arm machines. Als ik dan ook (eindelijk) werk heb, ben ik over :) (tenzij het mogelijk wordt om linux als enige os te draaien)

1

You reached the end

Verslaafd aan Big Tech: wat kun jeer zélf tegen doen? (Ondertussen in de kosmos) | Spyke