jordskred (politisk græsrodsbevægelse)
Jeg har længe følt at der ikke rigtig var nogen i det politiske landskab som jeg havde tilstrækkeligt overlap i værdier med til at ville stemme på dem. Og på parti-niveau er det da generelt også stadig ret sløjt.
Men jeg faldt ret tilfældigt over græsrodsbevægelsen "jordskred" forleden, og her har jeg fundet noget der rammer rimelig godt for mig med fokus på både klima og digitale rettigheder.
Jeg har ikke som sådan noget med dem at gøre, men ville sprede ordet så andre der ligesom mig måske har det svært med det mere synlige politiske Danmark, kan finde nogen de kan stå inde for at stemme på.
https://www.jordskred.org/Open linkView original on lemmy.dbzer0.com
Det lod til at det gik meget godt for jordskreds kandidater: