Spyke

Endelig ferdig med omgangssjuka som en av barna dro med seg hjem. Imorra er det mandag, og det ligger am til å bli den første normale mandagen på alt for lenge. Jeg gleder meg.

2

You reached the end

Diskusjon 21/03/26: Hvordan går det med dere? | Spyke