norgebyAngel (she/her) Diskusjon 21/03/26: Hvordan går det med dere?Det går veldig bra med meg, men jeg er søvnig. Jeg burde sannsynligvis gå og legg meg men jeg er ikke SÅ søvnig, bare litt søvnig.View original on piefed.blahaj.zone5Comments2
nneidu3 sh.itjust.worksEndelig ferdig med omgangssjuka som en av barna dro med seg hjem. Imorra er det mandag, og det ligger am til å bli den første normale mandagen på alt for lenge. Jeg gleder meg.2
Jeg er også søvnig. snart skal jeg gå og legg meg.
Endelig ferdig med omgangssjuka som en av barna dro med seg hjem. Imorra er det mandag, og det ligger am til å bli den første normale mandagen på alt for lenge. Jeg gleder meg.