Kina har plantet milliarder af træer i knastør ørken. Nu suger området CO2 ud af luften
Artiklen er for gammel til at komme under nyheder, så af mangel på bedre smed jeg den i dette lidt forsømte fællesskab. Synes det er en god nyhed der fortjener at blive delt ;)
https://videnskab.dk/naturvidenskab/kina-har-plantet-milliarder-af-traeer-i-knastoer-oerken-nu-suger-omraadet-co2-ud-af-luften/Open linkView original on feddit.dk