Spyke
turku·TurkubyVipsu

Turun Aurajoen jääsilta puretaan maanantaina

Föri ei kuitenkaan pääse liikennöimään joen yli, sillä jää on liian paksua. Pekanheimo muistuttaa myös, että kevätaurinko heikentää jään kantavuutta nopeasti, eikä Aurajoen jäällä ole enää turvallista kävellä

Eli jos Föri ja jääsilta on poissa käytöstä niin kannattaa kävellessä varautua sellaiseen ~20 minuutin (1.4km) kiertoreittiin Martinsillan kautta jos täytyy päästä Förin kohdalta toiselle puolelle.

Mitään vaihtoehtoa tuossa ei mainita nyt kun sekä jääsilta ja föri poissa käytöstä.

Turun Aurajoen jääsilta puretaan maanantainahttps://yle.fi/a/74-20214003Open linkView original on lemmy.world
sopuli.xyz

Eikö siinä ole yleensä joku hinaaja rikkomassa se jään?

1

Juu, mutta ilmeisesti tämä ei onnistu jos jää on liian paksua kuten jääsillan aikaan.

Näytäisi nyt siltä että ovat saaneet jään rikottua viimeviikolla ja föti kulkee jälleen.

2

You reached the end

Turun Aurajoen jääsilta puretaan maanantaina | Spyke