Spyke
feddit.dk

Mit uddybende svar er, at det da ville være bedre, hvis der ikke var krig. Derfor svar. Længere er den ikke.

Helt ærligt, det er da at lyve direkte for hendes vælgere. Hun ved udmærket godt at folk ikke tænker "Hun må have svaret det her, fordi hun ikke synes at der skal være krig i Ukraine" men nærmere "Hun har svaret det her, fordi hun vil have vi skal sende færre penge/våben/materiel til Ukraine". Det er ikke noget under at der ikke er nogen der tror på vores folkevalgte længere, når de misrepræsenterer deres førte politik så voldsomt.

6
feddit.dk

Mindes et indslag om ulovlig amerikansk aflytning via Danmark hvor en "ekspert" ender med at udtale at hvis man slår op i et leksikon under politikerlede, så var der er billede af Trine Bramsen.

Det var sjovt.

Edit: i skal da ikke gå glip af det https://youtu.be/FzeISr0hRLo

Hun er simpelthen et af de mest inkompetente mennesker vi har haft i Folketinget længe!

De fleste it-folk har vel heller ikke glemt hende for sokke-gate https://www.version2.dk/artikel/trine-bramsens-hvide-tennissokker-fik-it-danmark-til-se-roedt

4

You reached the end

Trine Bramsen er 'overvejende enig' i, at vi bruger for mange penge i Ukraine | Spyke