Spyke
feddit.dk

DR har også rapporteret om det :)

Jeg har længe tænkt over at tage til Bornholm eller Anholt for at se en rigtig mørk himmel. Fra hvad jeg kan se på lysforureningskort så er det de eneste steder der er rigtig mørkt i Danmark.

1

Arh, kunne ikke finde en dansk side, så tak!

Jeg har aldrig været på Bornholm, men har også hørt stjerneklart skulle være som i Sveriges øde.

2

You reached the end

Ud, ud, ud med jer ;) Titanerne bliver hidkaldt! | Spyke