Ud, ud, ud med jer ;) Titanerne bliver hidkaldt!
Planeterne står på "linje" i nat, det kan ses med det blotte øje mod Sydøst.
I følge Hercules er det der titaner bliver løsladt fra deres fængsel. Lad os håbe det bare er en historie 😅
Planeterne står på "linje" i nat, det kan ses med det blotte øje mod Sydøst.
I følge Hercules er det der titaner bliver løsladt fra deres fængsel. Lad os håbe det bare er en historie 😅
DR har også rapporteret om det :)
Jeg har længe tænkt over at tage til Bornholm eller Anholt for at se en rigtig mørk himmel. Fra hvad jeg kan se på lysforureningskort så er det de eneste steder der er rigtig mørkt i Danmark.
Arh, kunne ikke finde en dansk side, så tak!
Jeg har aldrig været på Bornholm, men har også hørt stjerneklart skulle være som i Sveriges øde.