Spyke

Ve Sonra Ne Oldu Biliyor Musunuz?

Çatı akıyordu; herkes masasına bir kova koydu, kimse merdiveni alıp tavanı tamir etmedi. Kova taşıyanlar çoğaldıkça, tamir edenlere gerek kalmadı.

İyi akşamlar 🌑

View original on lemmy.world

Redditten Lemmye geçişte olduğu gibi. B1RTURK modları gayet iyi bir karar aldı. Ancak anca 20 üyesi redditten lemmye geçti.

3

You reached the end

Ve Sonra Ne Oldu Biliyor Musunuz? | Spyke