Spyke
turku·TurkubyVipsu

Kaupunkilautta Föri pois käytöstä toistaiseksi – satama ei päässyt enää murtamaan sille väylää

Alkuperäinen otsikko: "Kaupunkilautta Föri on lopettanut liikennöintinsä Turussa – satama ei päässyt enää murtamaan sille väylää" korjattu, koska tuosta voi saada mielestäni väärän kuvan että Föri olisi pysyvästi poissa käytöstä.

Ylittämään pääsee jääsillalta:

Kaupungin asentaman jääsillan kohdalla jäätä on yli 30 senttimeriä, mutta joen reunoilla viemäreiden ja laivojen pulputtimien lähellä jää voi olla heikkoa.

Kaupunkilautta Föri pois käytöstä toistaiseksi – satama ei päässyt enää murtamaan sille väyläähttps://yle.fi/a/74-20210067Open linkView original on lemmy.world
No comments on the original post yet.
Kaupunkilautta Föri pois käytöstä toistaiseksi – satama ei päässyt enää murtamaan sille väylää | Spyke