Sanırım buraya geçiş yapmak en mantıklı olan seçenekti.
Son haberlere baktığım zaman şunu idrak ettim. Cidden bu tür merkeziyetsiz olan sosyal mecralara kaymak en mantıklısı. Yasa son aşamada ve hayata geçirilmek üzere. Tahmin ettiğimiz gibi yaş doğrulamasını e-devlet ile gerçekleştirilecek(en azından aldığımız bilgiler bu yönde) yüz tanıma gibi sistemler olursa bypass edilebilir fakat e-devlet onayı gerekirse mecburi olarak vpn veya v2ray gibi sistemlere geçmemiz gerekecek gibi.
Baktığında Reddit gibi forum siteleri, yapay zekaların bile araştırma yaparken baz aldığı bir konumda. Hemen her soruna bir çözüm bulabileceğimiz bir kapasitede. Ve bu faydası yadsınamaz. Üstelik sosyalleşebileceğimiz de bir platform. Fakat gel gör ki, hükümet bu artılarını bir kenara bırakıp 3-5 tane din şakası ve cumhurbaşkanı ile ilgili birkaç tane ağır yorum gördüğünde bütün platformu zararlı diyerek erişim engeline tabi tutmak isteyecek.
Zaten bu sebeple buralara kayılması lazım. Şu anki durum yalnız Türkiye sınırları içerisinde değil. İngiltere'de aynı boku yapıyor.