Spyke
lemmy.world

Android ile kullanmak biraz karışık ama idare edeceğiz , ayrıca Reddit'teki subun kapanma sebebi nedir .

1

Hocam genelde siyaset konuşuluyor bizde ve reddit temsilclik açma yolunda olduğu için riskli gördük üyelerimiz adına

1
lemmy.world

Hayırlı olsun. Umarım saçma insanlardan arınmış bir yer oluşur da Reddit alternatifi bir platform kullanırız.

1

İnşallah hocam da daha benim bile ayağım pek alışamadı ve bu durağanlık hayli garip geliyor

1

You reached the end

Reddit üzerinden buraya gelen arkadaşlar hoş geldiniz! | Spyke