rrautapekoni replysopuli.xyzMie sanon enemmän Joinsuu, mutta eipä täällä savolais- ja karjalaismurteiden risteyksessä ota kenestäkään selvää mitä ne huastaa. Paitsi että jokainen alle 40-vuotias tuntuu menevän mäsä-kielellä, masentaa semmoinen.1
Eikös se pitäisi olla Kuopijo ja Jojensuu?
Mie sanon enemmän Joinsuu, mutta eipä täällä savolais- ja karjalaismurteiden risteyksessä ota kenestäkään selvää mitä ne huastaa. Paitsi että jokainen alle 40-vuotias tuntuu menevän mäsä-kielellä, masentaa semmoinen.
Kuoopioon! Onko Kuopioon menijöitä?
On täällä!
Kuopion juna meni justiinsa!
https://www.kaleva.fi/kempelehallin-kyltissa-lukee-nyt-kempelehalii-kunt/1753249