Spyke

Gayet basit ve anlaşılır bir görsel olmuş diye düşünüyorum.

Ve arayüzü beğenmeyen bir kaç kişi gördüğüm için buraya yazmak daha uygun olur diye düşündüm; Birden fazla client/web uygulaması ile Lemmy'e bağlanabiliyorsunuz, aynısı mobil için de geçerli, bunların bir kısmını burada bulabilirsiniz.

Masaüstünde Reddit'e en benzerin Blorp veya Photon olduğunu düşünüyorum.

7

You reached the end

Reddit göçmenleri için Fediverse | Spyke