Spyke

Efter gentagne gange at have brændt nallerne, rør jeg ikke længere "early access" titler på steam. Alt for mange ender med at stagnere i et alt for ufærdigt stadie.

5

Jeg vurderer bare om jeg synes det ser sjovt ud nu, hvis det gør det så køber jeg gerne. Jeg køber ikke rigtigt fugle på taget og lovning på hvad noget bliver i fremtiden, det er bare en bonus.

3

Der er for mange spil på Steam som har 90%+ eller ligefrem 95%+ positive anmeldelser til at jeg gider spilde tid på halvfærdige 70%+ early access-spil.

4

You reached the end

KØB LORT! | Spyke