enorgebyelskertesla Norgesgruppen tjente 1,6 milliarder kroner i første halvårhttps://e24.no/naeringsliv/i/l35gXL/norgesgruppen-tjente-16-milliarder-kroner-i-foerste-halvaarOpen linkView original on lemmy.world4Comments2
ccazyius lemmy.world1Hide 1 replySå bra at det går så bra for de imens vi betaler blodpriser for mat2
Så bra at det går så bra for de imens vi betaler blodpriser for mat
@cazyius "Ja eg sulter, men i det minste har økonomien det bra."