Spyke

Tydligen är många så unga att dom får vara med nästa år också. Så vi lär ha bra möjligheter att gå långt i turneringen även nästa år :)

3

Tjeckien hade verkligen ingenting mot oss under hela matchen, inte ens i 5 mot 4 powerplay. 6 mot 5 var en annan femma dock. 😅😅 Riktigt spännande slut på sista perioden.

2

You reached the end