Spyke

Det bliver en ret stor snemand. De har vist lidt mere hvid jul end vi har 😅

11
feddit.dk

Tak for lågerne. Oven på megen håbløs udenrigspolitik, ser jeg frem til dagens myre og ræv. To venner, som hygger, trods deres forskelle.

5
Nangijalareply
feddit.dk

Det er jeg glad for at høre! Det var også hensigten med dem! <3 Beklager at jeg ikke lige fik uploadet i dag. Vores router ligger i en flyttekasse et eller andet sted og har simpelthen bare haft for travlt til at nå det i dag - men så får I bare dobbelt op i morgen i stedet ❤️🤗🤗

6

You reached the end

Julekalender 2025 - låge 6 | Spyke