Spyke
feddit.dk

Hvad med fire-dages uge for at fastholde juniorerne? 😅

Jeg kan godt gå med til at bytte store bededag til en 4-dags uge.

3
SorteKaninreply
feddit.dk

Fedt at vi allerede har "acktchually" på Feddit.dk også 😂

2

Ja undskyld, men jeg synes det var synd at nyhedskategorien ikke blev brugt (: skal nok være mindre pedantisk fremover. Pråmis!

3
feddit.dk

Hvad med... skør tanke, jeg ved det godt... 4 dages arbejdsuge til alle? Som Alternativet har sagt hele tiden

1

Jeg tænker helt klart det sidste er et stort problem i forvejen, så det er naturligvis, desværre, begrænset hvor meget man kan gøre indenfor det felt, før vi får løst det større problem.

1

You reached the end

Fire dages arbejdsuge for at fastholde seniorerne | Spyke