Spyke
feddit.nl

Even iedereen localiseren :)

Hier inmiddels niks meer, maar er lag een beetje. Op zich wel fijn zo; het was even mooi, en nu ligt er niet overal grijze drek. Nog steeds wel koud though, toch maar eens de verwarming aangezet.

4

Ja, wij van de AIVD willen graag uw locatie weten :D

oh oeps

2

Leeuwarden: vanmorgen een bescheiden hoeveelheid, ik zou het niet eens een laagje noemen, want het bedekte de grond lang niet helemaal. In de loop van de ochtend viel er nog wat uit de lucht. Intussen is het allemaal wel weer weg.

3

Er was helemaal niks hier helaas. Hopelijk komt het later deze winter nog, ik heb wel zin in een sneeuwballengevecht!

3
madjoreply
feddit.nl

The Netherlands. Een afkorting voor deze community.

De bedoeling is een soort wekelijkse slow chat hier.

3

Hier in West-Brabant is het bijna allemaal weer weg. Enkel op de auto's en een paar plekjes op de koude grond.

2

You reached the end