2000'li yıllardan efsane bir cehalet örneği: 2009 yılı Bilim ve Teknik Dergisi Sansürü
Yakın tarihimizden bir cehalet hatırası. Fethullahçılar'ın üllkemize yaptığı sayısız kötülükten bir tanesi. Alternatif kaynaklar için:
https://eksisozluk.com/bilim-ve-teknikte-darwine-sansur--2080238
https://eksisozluk.com/omer-cebeci--1552177
https://eksisozluk.com/13-mart-2009-odtu-devrim-stadyumu-evrim-eylemi--2082150
İngilizce kaynak: https://www.nature.com/articles/458259a
Fetöcü şerefsizlere kafam girsin. Orospu çocuğu hepsi. Ömer denen bu torpilli çakma profesörün nasıl profesör olduğu bile şaibeli.
O yıllarda Ankara ODTÜ'de öğrenciydim. Dönemin Tübitak yöneticileri Nüket Yetiş ve Ömer Cebeci'yi protesto etmek için stadyumda toplanmıştık: https://www.dailymotion.com/video/x9rzku8
Linkte bahsedilen Ömer Ziya Cebeci aynı zamanda Tübitak'ın 2000'li yıllarda Fethullahçı cemaatçilerle dolmasının sebebidir. Kaç kişiyi işten attı, kaç kişinin hakkına girdi kim bilir. Mesela bir tanesi hakkında şu sayfa var: https://eksisozluk.com/aynur-camalan--2351421
Marmara Mühendislikte dersime girmişliği var (90lı yıllar). Ders anlatmayı beceremezdi. Bilim adamı değil, siyaset ve tarikat adamıdır.
Aynı Cebeci sülalesinden uyuşturucu müptelası Ela Rümeysa Cebeci ve katil amcası Hamza Cebeci var: https://lemmy.world/post/42947438
Bunlar nasıl iğrenç insanlar lan?