Desperate Fisker Ocean-ejere stod tilbage med værdiløs elbil: Nu har de sammen med Gitte selv fået dem på vejen igen | Ingeniøren
https://ing.dk/artikel/desperate-fisker-ocean-ejere-stod-tilbage-med-vaerdiloes-elbil-nu-har-de-sammen-med-gitte-selv-faaetOpen linkView original on feddit.dk
Burde ing.dk ikke vide hvad Azure er? Er det en AI tekstet artikel, eller en journalist som ikke ved særligt meget om tech...
Det må næsten være en automatisk tale-til-tekst. Men det er godt nok en skam, at artiklen ikke er blevet læst ordentligt igennem inden udgivelse.
Ja, det redaktionelle arbejde bliver jo ekstra vigtigt hvis man vil benytte sig af den slags redskaber...
Sjovt.. jeg så denne idag og glædede mig over min gamle bil på en ny måde. https://youtu.be/lEE2-QVnmTU