Spyke
feddit.dk

Der er to ting jeg ikke kan finde ud af:

  1. Alle internationale medier skriver at det er ‘Danmark’ der har fremsat forslaget. Er det så regeringen eller hvad? Tænk at Socialdemokratiet kører det lort her i stilling…
  2. Der skal være et opfølgende møde i EU et sted. Hvilken instans er det og er der nogle danske beslutningstagere involverede man kan skrive til?
7

Har skrevet til nogen af dem nu, men jeg kan ikke regne ud, om de overhovedet har noget beslutningskraft på det her tidspunkt i processen.

2

You reached the end

Skulle have set det komme: Chat Control 2.0, slet ikke lagt på hylden, forsøges sneget ind i "Kompromis"-aftalen ... | Spyke