Spyke

Liever niet wat mij betreft. Hoewel er nu toch niet zo veel is hier.

Ik hoor graag wat anderen vinden.

4

Op het moment is de sub dusdanig rustig dat ik de extra levendigheid op zich wel waardeer. Wat mij betreft kan bijsturen later ook nog.

9

Af en toe lijkt me prima, maar memes moeten niet de boventoon voeren denk ik

3

Dit mag geen meme community worden. Maar ik denk dat het af en toe en voor relevante actuele gebeurtenissen wel oké is.

3

Je kan een Lemmy variant van cirkeltrek of ik_ihe maken voor Nederlandse meems

2

You reached the end