bthenetherlands·theNetherlandsbybestelbus22 Zijn schijtpalen toegestaan hier?View original on lemmy.world19Comments7
Don Antonio Magino feddit.nl4Hide 4 repliesLiever niet wat mij betreft. Hoewel er nu toch niet zo veel is hier. Ik hoor graag wat anderen vinden.4
VVincent replyfeddit.nlOp het moment is de sub dusdanig rustig dat ik de extra levendigheid op zich wel waardeer. Wat mij betreft kan bijsturen later ook nog.9
ReluctantZen replyfeddit.nlAf en toe lijkt me prima, maar memes moeten niet de boventoon voeren denk ik3
jjjpamsterdam replyfeddit.orgDit mag geen meme community worden. Maar ik denk dat het af en toe en voor relevante actuele gebeurtenissen wel oké is.3
Liever niet wat mij betreft. Hoewel er nu toch niet zo veel is hier.
Ik hoor graag wat anderen vinden.
Op het moment is de sub dusdanig rustig dat ik de extra levendigheid op zich wel waardeer. Wat mij betreft kan bijsturen later ook nog.
Nou in ieder geval dank voor het reageren en fijne avond
Af en toe lijkt me prima, maar memes moeten niet de boventoon voeren denk ik
Dit mag geen meme community worden. Maar ik denk dat het af en toe en voor relevante actuele gebeurtenissen wel oké is.
Je kan een Lemmy variant van cirkeltrek of ik_ihe maken voor Nederlandse meems
Ik vind het wel gezellig. :-)