Spyke
lemmy.world

Dette var tydeligvis ikke kontroversielt nok, så jeg prøver på nytt: Det regner generelt for lite i Norge (les: Oslo), og vi burde pålegge alle barn å danse regndans i gymtimene. Man må ha underskrift fra foresatte om at man ikke tåler regn for å få unntak.

4
queryreply
lemmy.world

Vi får nok mer regn totalt, problemet er at det blir både tørke og flom med et varmere klima og endringer i luftstrømmer. Spesielt med stadig mindre is i Arktis.

1

Det er store penger i kommersiell forskning som vil at du skal tro at dette skyldes "et varmere klima", "endring i luftstrømmer" osv. Endringene i værmønster skyldes meg og mine venners regn- og soldanser.

2

Helt enig, liker ikke å ligge uten dyne, men nå MÅ jeg! Gleder meg til høsten igjen (mest pga allergier, men også varmen)

2

10 måneder i året gleder jeg meg til varmen og sommeren kommer... men det får da være grenser

1

Faktisk helt enig. Trives mer i små regn enn sommer varmen (med måte).

1

You reached the end