tthenetherlands·theNetherlandsbythefluffiest Kan ik iemand interesseren in een stukje cake?Het is weer die bijzondere dagView original on feddit.nl20Comments8
aabbadon420 sh.itjust.worksGaan we dan wel gezellig met alle stoelen, in een cirkel, in de woonkamer zitten?5
Van harte gefeliciteerd met thefluffiest allemaal!
Ik doe het even zo!
👋👋
Ik sla de koffie even over en ik kom bij de borrel.
Ja, lekker! Gefeliciteerd 🎉
Gaan we dan wel gezellig met alle stoelen, in een cirkel, in de woonkamer zitten?
Doe mij maar bitterballen 😅
Is ie lactose vrij? Doe me anders maar een kibbeling