Spyke
lemmy.studio

Suomalaiset: "Mikä siinä on kun jenkkilässä ne joutuu valitsemaan presidentin pelkistä huonoista vaihtoehdoista?" Samaan aikaan Suomi:

4

Onhan Suomessa sentään mahdollisuus valita monen puolueen ehdokkaasta. USA:ssa niitä hyviä ehdokkaita näkyy lähinnä demokraattien esivaaleissa.

5
lemmy.world

Sieltähän se mulkku luikertelee takaisin valokeilaan heti ku on mahis. Mielummi jopa väyrynen ku tää saatanan kusipää

3
Zuccareply
sopuli.xyz

Tosin... Pahempi vaihtoehto olisi ollut kyllä Caruna -kaupat tehnyt Jyrki Katainen.

3

Jännää kun Caruna-kaupat tehnyt Pekka Haavisto on kuitenkin vaalien ykkössuosikki?

1

You reached the end

Pyydämme Alexander Stubbia kokoomuksen presidenttiehdokkaaksi, kertoi Petteri Orpo | Spyke