Jeg tænkte helt tilfældigt den anden dag over om Andreas har skadet sin karriere ved at skændes med Elon på twitter, så blev glad da jeg så denne nyhed. Så et oplæg af ham ved Aalborg universitet for en del år siden, han virker som en rigtig fin fyr.
6
Andreas Mogensen får toppost i europæisk rumfart | Nyheder | DR | Spyke
Jeg tænkte helt tilfældigt den anden dag over om Andreas har skadet sin karriere ved at skændes med Elon på twitter, så blev glad da jeg så denne nyhed. Så et oplæg af ham ved Aalborg universitet for en del år siden, han virker som en rigtig fin fyr.