Spyke
sweden·Swedenby0485

🎉 500 lämlar 🎉

Vi är nu 500st otroligt fina lämlar som vill hänga här tillsammans!

Riktigt kul att ni är så taggade på att göra vårt Lemmy community till de bästa! 🤩

View original on lemmy.world
lemmy.world

Tja er med men er norsk :) Men syns det er bra å følge me på naboan

10
kbin.social

Jag är banne mig ingen lemmel! Jag är en... eh, fasiken. Kbin har ännu sämre potential att få till vettiga "smeknamn" än lemmy.

Vem måste vi bråka med för att kunna tagga våra inlägg med "svenska" förresten?

5
0485reply
lemmy.world

Oklart. Jag lyckas inte heller. Har dock inte grävt i de så mycket. Jag ska göra lite research.

3

Det ser likadant ut på den fronten både i kbin vs lemmy vad jag kan se. Så det är kanske hela till devs i respektive ställe. Och de har kanske större bränder att fixa ;)

Sen så har jag inte upptäckt ett språkfilter eller dylikt så funktionaliteten av språktags är nog låg.

3

You reached the end

🎉 500 lämlar 🎉 | Spyke