Venter diskusjon på om man skal gjenoppbygge etter «Hans»
https://e24.no/norsk-oekonomi/i/GMgVKJ/venter-diskusjon-paa-om-man-skal-gjenoppbygge-etter-hansOpen linkView original on lemmy.world
https://e24.no/norsk-oekonomi/i/GMgVKJ/venter-diskusjon-paa-om-man-skal-gjenoppbygge-etter-hansOpen linkView original on lemmy.world
Sikkert like greit å begynne på et tørrere sted, som Spania. Tror folk blir fornøyd da.
Fornuftig, dumt å bygge for å så bli tatt av ny uvær.