Zik_ihebyZitronenschnitte ik🫶iheik hoop dat deepl me hier niet teleursteltView original on feddit.de53Comments6
ppartmussels feddit.nl1Hide 1 replyUiteindelijk kan je de Duitsers er niet uithalen als ze zonder spelfouten typen.6
Groeten (Greetings?) van ich_iel.
Groetjes terug aan Niemand en Kiki
Goedenavond uit Duitsland :)
Guten abend aus die Niederlande :)
Halo he freunde!
Uiteindelijk kan je de Duitsers er niet uithalen als ze zonder spelfouten typen.
Juist wel, echte Nederlanders verkloten hun d/t/dt vervoegingen.