Spyke

Som fan, idag regnar det sidledes och igår var strömmen borta ett tag. Men det är lite mysigt ändå med eldstaden igång och någon serie/film i telefonen

2
lemmy.world

Jepp.. skitkul att jobba utomhus... Skulle tatt en vecka semester till...

2

Ajaj! Men å andra sidan, var glad att du inte jobbar med att fixa allt kaos i Åre med mera samtidigt som vattnet flödar.

Eller så gör du precis det!?

4

You reached the end

Det är blött | Spyke