anorgebyalf Dropper rentekutthttps://www.nrk.no/norge/noregs-bank-held-styringsrenta-uendra-pa-4_5-prosent-1.17358123Open linkView original on lemmy.ml7Comments2
nneidu3 replysh.itjust.worksJeg tok akkurat opp et billån, så jeg hadde ikke blitt lei meg over et kutt. Men jeg foretrekker litt dyrere bil over at jeg må ut med en månedslønn for å kjøpe smør.2
Helt som forventet og helt riktig. Jævla kjipt da, men.
Jeg tok akkurat opp et billån, så jeg hadde ikke blitt lei meg over et kutt. Men jeg foretrekker litt dyrere bil over at jeg må ut med en månedslønn for å kjøpe smør.