suomi·SuomibyVesqS Alkuviikkoon ennustetun rajuilman “tuhopotentiaali on 2000-luvun kärkikastia”Ollaanhan varovaisia siellähttps://yle.fi/a/74-20043939Open linkView original on sopuli.xyz15Comments7
KKurwailija sopuli.xyzLähdin mökille kattomaan heiluuko puut.. Outo tollanen 30 lämmintä, hirveä tuuli, silti ilmatieteen laitoksen mukaan tuntuu kuin 32 astetta..melkoinen lehmän henkäys!2
Mikäs tämän rajuilman iltapaskanimi sitten on, Ukkosgeddon?
Ainakin "Infernaalinen ukkosrintama" löytyy
Ukkosgate
"Joulupukki tulee etuajassa - Lahja 2023 saapuu maanantaina Suomeen"
Lähdin mökille kattomaan heiluuko puut.. Outo tollanen 30 lämmintä, hirveä tuuli, silti ilmatieteen laitoksen mukaan tuntuu kuin 32 astetta..melkoinen lehmän henkäys!
Jahas. Vapaapäivä. Jään ihailemaan ja kauhistelemaan säätä.
Taitaa jäädä patikointireissu väliin... Sääli.