Spyke
suppo.fi

Mikäs tämän rajuilman iltapaskanimi sitten on, Ukkosgeddon?

8

Lähdin mökille kattomaan heiluuko puut.. Outo tollanen 30 lämmintä, hirveä tuuli, silti ilmatieteen laitoksen mukaan tuntuu kuin 32 astetta..melkoinen lehmän henkäys!

2

Jahas. Vapaapäivä. Jään ihailemaan ja kauhistelemaan säätä.

1

You reached the end

Alkuviikkoon ennustetun rajuilman “tuhopotentiaali on 2000-luvun kärkikastia” | Spyke