Spyke
turkey·Turkey 🇹🇷bySocialphilosopher

İki aydır maaşlarını alamayan TOGG işçileri greve başladı

Bursa’da iki aydır maaşlarını alamayan TOGG fabrikası şantiyesinde çalışan işçiler greve başladı. Bursa’da TOGG fabrikası şantiyesinde çalışan işçiler, maaşlarını alamayınca iş bıraktı.

TOGG’un Bursa’nın Gemlik ilçesindeki fabrika şantiyesinde yüklenici Yapı Merkezi firmasının teşeronu Anel Elektrik ve Sinay Enerji bünyesinde çalışan İnşaat ve Yapı İşleri Sendikası üyesi işçiler, ücretlerini iki aydır almadıklarını belirterek iş bıraktı

İki aydır maaşlarını alamayan TOGG işçileri greve başladıhttps://tele1.com.tr/iki-aydir-maaslarini-alamayan-togg-iscileri-greve-basladi-890335/Open linkView original on lemm.ee
No comments on the original post yet.
İki aydır maaşlarını alamayan TOGG işçileri greve başladı | Spyke