Spyke
feddit.dk

Vi forsøger jo altid at bruge magt i den mildeste grad, og det har vi også gjort i dette tilfælde.

Siges efter man har tæsket løs på demonstranter som bare sad foran en bygning.

12

Vis man kikker til højre i slutningen af videoen kan man man også se en bliver fastholdt i kraven mens vedkommende bliver slået.. det er jo en udfordring at trække sig når man bliver fastholdt siddende på jorden.

7
feddit.dk

Jeg har prøvet tåregas da jeg var værnepligtig. Det er bestemt ikke sjovt, og yderst effektivt til at få folk til forlade et område!

7

Jeg tror endda at den tåregas de bruger som test på værnepligtige i militæret er 10 gange mildere end den rigtige vare, hvis vi taler om den test hvor man skal stå i et lukket lokale i et stykke tid og så påføre sig sin gasmaske. Det mener jeg i hvert fald sergenten sige.

5

You reached the end

Politiet fjerner aktivister ved Mærsks hovedkvarter med fysisk magt og gas | Spyke