Spyke
capybarareply
lemm.ee

Jag vet, finns inget mer osvenskt än DN...

1
Icereply
feddit.nu

Finns ett forum för utrikes nyheter på feddit.nu som kanske är lämpligare (/c/[email protected]). Korspostade dit.

1
capybarareply
lemm.ee

feddit.nu är en instans jag blockerar för att den är skräp.

1
Icereply
feddit.nu

Synd att du tycker det. Samtidigt tror jag nog att många inte tycker att detta forum är rätt plats att posta om Sydafrika (därav alla nerduttar du har fått!).

1

Bryr mig inte om "nerduttar". Om mitt inlägg bryter mot reglerna kan det tas bort.

1

You reached the end

Homosexuell imam mördad på öppen gata i Sydafrika | Spyke