csweden·Swedenbycapybara Homosexuell imam mördad på öppen gata i Sydafrikahttps://www.dn.se/varlden/homosexuell-imam-avrattad-pa-oppen-gata-i-sydafrika/Open linkView original on lemm.ee1Comments6
IIce replyfeddit.nu3Hide 3 repliesFinns ett forum för utrikes nyheter på feddit.nu som kanske är lämpligare (/c/[email protected]). Korspostade dit.1
IIce replyfeddit.nu1Hide 1 replySynd att du tycker det. Samtidigt tror jag nog att många inte tycker att detta forum är rätt plats att posta om Sydafrika (därav alla nerduttar du har fått!).1
ccapybara replylemm.eeBryr mig inte om "nerduttar". Om mitt inlägg bryter mot reglerna kan det tas bort.1
Vad har detta med Sverige att göra?
Jag vet, finns inget mer osvenskt än DN...
Finns ett forum för utrikes nyheter på feddit.nu som kanske är lämpligare (/c/[email protected]). Korspostade dit.
feddit.nu är en instans jag blockerar för att den är skräp.
Synd att du tycker det. Samtidigt tror jag nog att många inte tycker att detta forum är rätt plats att posta om Sydafrika (därav alla nerduttar du har fått!).
Bryr mig inte om "nerduttar". Om mitt inlägg bryter mot reglerna kan det tas bort.