Spyke
feddit.dk

OK, du gør det, så laver jeg pandekager til bagefter.

Edit: En downvote - nogle kan altså ikke lide pandekager! Vanvittigt!

11

Uhh, jeg har gået og haft lyst til pandekager i et par uger nu. Det tror jeg bliver aftensmaden i morgen!

4

Måske er det fordi jeg har set The Expanse for mange gange, men "spejle-tech" lyder da som den bedre idé, især hvis vi en dag vil plante afgrøder på hinsides steder som Ganymedes, en af Jupiters måner. Det er de spæde skridt på vej til en form for primitiv Dyson-sfære

5
feddit.dk

En uges vinterferie starter i dag! Næste uge står den på... ikke så meget, men det er også tiltrængt!

11
Knaegtenreply
feddit.dk

Jeg er på barsel, det kunne jeg godt bruge ferie fra 😅

10

Lidt misundelig 😅. Jeg føler også jeg trænger til ferie men det passer bare ikke ind lige nu desværre.

7

Det er heldigvis pissekoldt så man med god samvittighed kan blive indenfor :)

6
Klorofylreply
feddit.dk

God ferie.

Min er slut på mandag :(

Ferier går simpelthen bare for hurtigt.

5
Maxreply
feddit.dk

Ja, jeg blev syg efter tre dage på ski. Nu er den næsten forbi.

4
Klorofylreply
feddit.dk

Der er ski da træls. Måtte du så bare ligge i skihytte og se alle de andre have det sjovt?

Jeg startede ferien med sygdom.

Var rask mandag, og som den ærlige person jeg er, meldte jeg mig rent faktisk også rask på arbejde.

5

Ikke længe. Vedhæftet er sygdommens indtogsgøren:

  • Mandag — faderen
  • Tirsdag
  • Onsdag — undertegnede
  • Torsdag — broderen
  • Fredag — moderen
5
Urtreply
feddit.dk

Lyder fantastisk! Go' fornøjelse :)

Mit problem med ferier er at jeg lige når at tænke "ah, nu jeg nået ned i gear og kan rigtig nyde mine fridage" og så skal jeg så på arbejde igen... med andre ord, er de altid for korte!

3

Og ellers så er ferie bare et synonym for at man har tid til diverse projekter derhjemme...

5

Altid for korte. De skal være mindst 2 uger før man når at koble fra

4
feddit.dk

Beklager nybegynder spørgsmålene, men hvis man nu vil lave et post, så kan jeg se at jeg kan tilføje feddit.dk som community, men hvordan vælger jeg om det kommer i "nyheder" eller "memes"?

7

Hvis du bruger standard-interfacet (altså det du ser i din browser når du går til feddit.dk) så kan du oprette indlæg ved 2 veje:

  1. Knappen helt øverst "Opret indlæg" (den er i "burgermenuen" hvis du er på mobil). Nederst i skemaet vil du kunne vælge fællesskab for indlægget.
  2. Du kan også klikke "Fællesskaber" og så klikke ind på fællesskabet, og så klikke "Opret indlæg" i sidebaren, så vil feltet med fællesskabet være fyldt ud til at starte med.

Håber det hjælper og man behøver ikke beklage nybegynderspørgsmål, du spørger bare :)

7
feddit.dk

Fuldstændig urelateret til alt andet: Jeg kan ikke se kommentarer når jeg poster. Jeg kan se svar direkte til mig (via notifikationer), men ikke via X more replies ->

Er der en løsning?

4
SorteKaninreply
feddit.dk

Ikke via "more replies"? Ved ikke helt hvad du mener. Hvilken klient (app) bruger du? Kan du måske vise nogle screenshots?

4

Jeg fatter ikke en meter nu. Jeg svarede på din DM og snuppede screenshottet fra den post, hvor jeg ikke kunne se svar. Men her kan jeg åbenbart godt se dem!

2

You reached the end