Zkouvola·KouvolabyZucca Eka? Heipä vaan hei.Terve. Ajattelin nyt rikkoa hiljaisuuden. Terveisiä jostain Tuohikotin ja Tirvan väliltä. Ja hyvää uutta vuotta!View original on sopuli.xyz3Comments1
Huh. Mänipä se vuosi nopiaan.