Spyke

Der er en meget simpel løsning på hele det her problem med at grundpriserne nogle gange bliver vurderet så vildt højt. Og jeg undre mig over det ikke bliver diskuteret i den offentlige debat.

Indfør en lov om at man som ejer af en grund altid har ret til at sælge sin ejendom til staten, til 80% af den offentlige vurdering.

Hvis vurderingerne rammer den nær den reelle markedspris, så kan det kun være en overskudsforretning for staten. Alternativt er jeg sikker på vurderingsmyndighederne nok skal få styr på det ret hurtigt.

6

You reached the end

Erhvervsejendomme fik tårnhøje vurderinger: »Man kan jo ikke tage dem seriøst« | Spyke