”Leviää ja lisääntyy kuin somali”, ”oksettaa tää aavikkoapina” – Ministeri Wille Rydmanin vanhoista viesteistä paljastuu toistuvaa rasistista kielenkäyttöä
PS-edustajien menneisyys on pohjaton likasanko, josta riittää lehdistölle ammennettavaa vaikka vuosikymmeneksi. Hallituksen kaatuminen on vain ajan kysymys.
Tästä tuli itsekin alusta lähtien haaveiltua mutta en ole enää niin toiveikas. Kaikki hallituspuolueet ovat tehneet selviksi että hallituksen hillotolpassa roikutaan kävi mitä kävi, tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat toissijaisia. Kaikki muun suuntainen viestintä mediassa on pelkkää hyveliputusta vailla konkreettisia tekoja.
Pakkoruotsipuolueen sisällä kytee jo kapina.
Vastustamassa on tasan yksi kansanedustaja (joka hänkin osallistuu pelkän puheen muodossa tekojen loistaessa poissaolollaan) ja pari "vaikuttajaa" eli nuorisoaktiivia yms. juoksuhenkilöä joilla ei ole todellista poliittista valtaa yhtään missään. RKP:n valitusvirret hallitusyhteistyön kamaluudesta ovat pelkkää mediapeliä, puolue esittää Zenonin paradoksia jossa joka kerta kysyttäessä ollaan puolet lähempänä hallituseroa kuin viimeksi mutta maaliin ei päästä koskaan. RKP:n "arvopohja" on todellisuudessa sitä että suostutaan vaikka keskitysleireihin jos hallituksessa pysyminen sitä vaatii, kunhan vain opasteet on kaksikieliset.
No onhan tässä nyt konkreettisesti yksi ministeri joutunut eroamaan ja RKP äänesti luottamusta vastaan silloin. Rydman sitten persujen nerokas valinta tilalle. En sanoisi että hallituksen yhtenäisyys näyttäisi jatkossa mitenkän varmalta.
RKP uskalsi äänestää Junnilaa vastaan vain ja ainoastaan koska osasivat laskea että oppositiota on paikalla niin vähän ettei menisi siltikään läpi. Sen jälkeen kun Purran kirjoitukset nousivat julkisuuteen ja Halla-Aho rupesi keksimään omia sääntöjään siitä että enemmistön puolueista tulee pyytää äänestystä RKP vaikeni visusti koska eivät halunneet äänestämään Purran luottamuksesta tietäen ettei oppositio munaisi toista kertaa. RKP haluaa vähän näpäyttää hallituskumppaneita silloin kun se onnistuu turvallisesti mutta hallituksesta lähtemistä he eivät ikimaailmassa riskeeraa.
Tää alkaa jo olla huvittavaa kattoa tätä sähellystä. Oma puolue puolustelee näitä tyyppejä ja Orpoa ei kiinnosta tippaakaan. Sitä kiinnostaa vaan köyhien viimeistenkin rahojen kuppaaminen.
Onkohan perussuomalaisilla muita kuin pesunkestäviä rasisteja riveissään.
4
”Leviää ja lisääntyy kuin somali”, ”oksettaa tää aavikkoapina” – Ministeri Wille Rydmanin vanhoista viesteistä paljastuu toistuvaa rasistista kielenkäyttöä | Spyke
PS-edustajien menneisyys on pohjaton likasanko, josta riittää lehdistölle ammennettavaa vaikka vuosikymmeneksi. Hallituksen kaatuminen on vain ajan kysymys.
Pakkoruotsipuolueen sisällä kytee jo kapina.
Tästä tuli itsekin alusta lähtien haaveiltua mutta en ole enää niin toiveikas. Kaikki hallituspuolueet ovat tehneet selviksi että hallituksen hillotolpassa roikutaan kävi mitä kävi, tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat toissijaisia. Kaikki muun suuntainen viestintä mediassa on pelkkää hyveliputusta vailla konkreettisia tekoja.
Vastustamassa on tasan yksi kansanedustaja (joka hänkin osallistuu pelkän puheen muodossa tekojen loistaessa poissaolollaan) ja pari "vaikuttajaa" eli nuorisoaktiivia yms. juoksuhenkilöä joilla ei ole todellista poliittista valtaa yhtään missään. RKP:n valitusvirret hallitusyhteistyön kamaluudesta ovat pelkkää mediapeliä, puolue esittää Zenonin paradoksia jossa joka kerta kysyttäessä ollaan puolet lähempänä hallituseroa kuin viimeksi mutta maaliin ei päästä koskaan. RKP:n "arvopohja" on todellisuudessa sitä että suostutaan vaikka keskitysleireihin jos hallituksessa pysyminen sitä vaatii, kunhan vain opasteet on kaksikieliset.
No onhan tässä nyt konkreettisesti yksi ministeri joutunut eroamaan ja RKP äänesti luottamusta vastaan silloin. Rydman sitten persujen nerokas valinta tilalle. En sanoisi että hallituksen yhtenäisyys näyttäisi jatkossa mitenkän varmalta.
RKP uskalsi äänestää Junnilaa vastaan vain ja ainoastaan koska osasivat laskea että oppositiota on paikalla niin vähän ettei menisi siltikään läpi. Sen jälkeen kun Purran kirjoitukset nousivat julkisuuteen ja Halla-Aho rupesi keksimään omia sääntöjään siitä että enemmistön puolueista tulee pyytää äänestystä RKP vaikeni visusti koska eivät halunneet äänestämään Purran luottamuksesta tietäen ettei oppositio munaisi toista kertaa. RKP haluaa vähän näpäyttää hallituskumppaneita silloin kun se onnistuu turvallisesti mutta hallituksesta lähtemistä he eivät ikimaailmassa riskeeraa.
Näin on, joskin rytkymies oli näihin päiviin asti kokkari.
Ne jutut Hitleristä taisivat olla pelkkää alkusoittoa Rydmanin rasismin osalta.
Tää alkaa jo olla huvittavaa kattoa tätä sähellystä. Oma puolue puolustelee näitä tyyppejä ja Orpoa ei kiinnosta tippaakaan. Sitä kiinnostaa vaan köyhien viimeistenkin rahojen kuppaaminen.
Aika nihkeä kuva kaverista on kyllä piirtynyt viimeisen parin vuoden aikana, harmillista että päättäjien joukossa on tollasia asenteita ¯_(ツ)_/¯
Persut hallituksessa
Kivoja kavereita hallituksessa. Tuleekohan Adolf-setä haudastaan suoraan hallitukseen? :D
He's Back oli dokumentti.
Onkohan perussuomalaisilla muita kuin pesunkestäviä rasisteja riveissään.