enorgebyelskertesla Tvangssalg av biler øker kraftig: – Vi er bekymrethttps://www.nrk.no/trondelag/tvangssalg-av-biler-oker-kraftig-_-namsfogden-er-bekymret-1.16489484Open linkView original on lemmy.world10Comments4
heartfelthumburger sopuli.xyz3Hide 3 repliesBra. Vi trenger ikke flere biler i Norge, heller bedre kollektivtilbud.3
eelskertesla replylemmy.world2Hide 2 repliesJeg støtter deg fullt ut med at kollektiv er veien å gå. Men det er ikke tilfelle overalt (typ urbane og små strøk lenger vekke fra byen). I dette tilfellet er økt tvangssalg hovedsakelig et tegn på at folk begynner å slite økonomisk.4
CConcept1037 replylemmy.world1Hide 1 replyDet står også at folk rett og slett bruker penger på feil ting. Velger å reise til utlandet og kose seg, istedenfor å faktisk betale regninger, Jeg er også enig i at kollektivt er bra, men på bygda og utenom bymiljø trenger man rett og slett bil.4
qquery replylemmy.worldTrenger ikke flere detaljer enn at noen har kjøpt en Ferrari, for å si at de sløser med pengene. Det gjelder egentlig alle typer motorisert båt også.1
Bra. Vi trenger ikke flere biler i Norge, heller bedre kollektivtilbud.
Jeg støtter deg fullt ut med at kollektiv er veien å gå. Men det er ikke tilfelle overalt (typ urbane og små strøk lenger vekke fra byen). I dette tilfellet er økt tvangssalg hovedsakelig et tegn på at folk begynner å slite økonomisk.
Det står også at folk rett og slett bruker penger på feil ting. Velger å reise til utlandet og kose seg, istedenfor å faktisk betale regninger,
Jeg er også enig i at kollektivt er bra, men på bygda og utenom bymiljø trenger man rett og slett bil.
Trenger ikke flere detaljer enn at noen har kjøpt en Ferrari, for å si at de sløser med pengene.
Det gjelder egentlig alle typer motorisert båt også.