Spyke
lemmy.world

Jeg støtter deg fullt ut med at kollektiv er veien å gå. Men det er ikke tilfelle overalt (typ urbane og små strøk lenger vekke fra byen). I dette tilfellet er økt tvangssalg hovedsakelig et tegn på at folk begynner å slite økonomisk.

4
lemmy.world

Det står også at folk rett og slett bruker penger på feil ting. Velger å reise til utlandet og kose seg, istedenfor å faktisk betale regninger,

Jeg er også enig i at kollektivt er bra, men på bygda og utenom bymiljø trenger man rett og slett bil.

4

Trenger ikke flere detaljer enn at noen har kjøpt en Ferrari, for å si at de sløser med pengene.

Det gjelder egentlig alle typer motorisert båt også.

1

You reached the end

Tvangssalg av biler øker kraftig: – Vi er bekymret | Spyke