Spyke
sweden·Swedenbyribboo

Klättra utomhus i Stockholmsområdet?

Fått upp lite intresse för klättring på sistone. Någon som har egen erfarenhet av att klättra utomhus runtomkring Stockholm? En liten tur med bil fungerar utan problem.

Ledklättring eller topprep är väl tanken. Har otroligt dålig koll, bara klättrat inomhus än så länge.

View original on lemmy.world

You reached the end

Klättra utomhus i Stockholmsområdet? | Spyke