Spyke

Skummelt å se hvor lite drastiske tiltak som blir gjort på tross av at varmerekord etter varmerekord blir slått

1

For et oppgulp. Alle er vi hyklere i klimaets navn. Han har bare valgt å sette streken på hvor hyklerisk det er lov å være, litt høyere en han selv.

1

You reached the end