Spyke
lemmy.world

Jeg har ingenting å bidra med, men jeg er veldig fan av ideen! Ingen tvil om at det trengs folkeopplysning om dette temaet i Norge. Jeg ønsker meg i hvert fall en slik oversikt.

Særlig når det gjelder apper som er direkte/indirekte finansiert av fellesskapet (f.eks Yr og Entur) burde vi forvente open source, med mindre det er helt spesielle grunner til å la være.

Jeg vet at NAV gjør mye av koden sin offentlig, og en del andre virksomheter også

8

Har vært litt usikker på rekkefølgen så har prøvd litt begge deler og endte på denne midlertidig. Lett å glemme at nye folk ikke er like kjent med formatet som meg😅

Skal få justert det imårra, takk for tilbakemelding🙏

2
kbin.earth

Herlig! Vi trenger absolutt mer politisk press for å få Norge til å hoppe etter Sveits på dette området.

Forbrukerrådet drukner i viktige arbeidsoppgaver, men de har noen veldig flinke folk. Minst to av dem, @[email protected] og @[email protected], er på Mastodon. Det er mulig det er der det ligger mest håp.

7
lemmy.world

@eeee det prosjektet er ikke live lenger? Jeg får 404 not found når jeg prøver å sjekke det ut.

2

Har dukket opp DNS problemer ut av det blå. Jobber med å få fikset det.

2

You reached the end

Status på kildekode for apper i Norge & Norden | Spyke