Spyke
lemmy.world

Är väl bara utomlands det går att sälja Marabou idag?

Hur har Fazer choklad mottagits i era hushåll?
Själv föredrar jag Fazer, sambon däremot saknar Marabous recept.

3

Har för mig att resepten fans gratis på deras hemsida, men jag kan ha blandat i hopp dem med bannan märket. Du kan ju garanterat ersätta maraboun i resepten med Fazer eller annat, om de finns på internet.

1

Bor ju utomlands men vet att tjejen som är schweizare starkt föredrar fazer över marabou så antar det betyder något i varje fall.

1

Skulle kunna vara så att de vill sälja slut på sitt existerande lager för att undvika för mycket ekonomisk förlust.

3

Tror att Ikea i Tyska världen och i norden är olika underföretag. Vet att medlemskapet inte går att överföra iaf.

2

Var på Liseberg igår och det var trängsel på Marabou- och Oreo-hjulen.

1

De flesta ställen köper varor som är garanterade att inte vara tillverkarens i Ryssland. Känns som en rätt feg lösning, eftersom man fortfarande gynnar ett företag som gynnar Ryssland.

0

Det tog ett år innan IKEAs ägare IngKa Group, som äger ryska köpcenterkedjan MEGA, började försöka göra sig av med sina resurser i Ryssland. Tveksam till att de är klara.

0

You reached the end

Ikea i Schweiz har inte fått memot | Spyke