Softwarebedrijf Afas geeft werknemers voortaan elke vrijdag betaald vrij
Volgens het bedrijf is dit mogelijk door automatisering en kunstmatige intelligentie.
https://nos.nl/artikel/2524137-softwarebedrijf-afas-geeft-werknemers-voortaan-elke-vrijdag-betaald-vrijOpen linkView original on feddit.nl
Staat in het artikel:
Iedere keer dat je ergens hoort dat AI ons leven beter gaat maken, denk dan hieraan en niet aan idioten die dagelijks honderden plaatjes genereren om zo maar eens te zorgen dat die klimaatdoelen echt niet gehaald gaan worden.
Petje af voor Afas.
Super goed initiatief, prachtig.