Spyke
feddit.nl

Staat in het artikel:

Het bedrijf benadrukt verder dat het op vrijdag nog wel gewoon bereikbaar is voor klanten. Werknemers die dan moeten werken, krijgen hun 'ontwikkeldag' op woensdag.

10

Iedere keer dat je ergens hoort dat AI ons leven beter gaat maken, denk dan hieraan en niet aan idioten die dagelijks honderden plaatjes genereren om zo maar eens te zorgen dat die klimaatdoelen echt niet gehaald gaan worden.

Petje af voor Afas.

7

You reached the end

Softwarebedrijf Afas geeft werknemers voortaan elke vrijdag betaald vrij | Spyke